onsdag 23 april 2008

Nu startar min blogg!

Hej alla underbara människor som bloggar om inredning i shabby-chic stil!

Nu ger jag också mig in i den här världen. Jag har under ett par veckors tid surfat runt på flera fina bloggar i den här stilen och blivit sååå inspirerad. Kunde bara inte låta bli att starta en egen. ( Särskilt litet tack till Marie med bloggen Vita ranunkler. Din underbara sida "hittade" jag först) Vi flyttade in i vårt hus i november och ni som läser den här bloggen ( förhoppningsvis vill folk läsa den...) kommer att kunna följa hur vi inreder vårt hus och vad vi gör med vår trädgård som nu håller på att vakna till liv! LOVE IT!!! Nu ska jag bli en riktig trädgårdsmänniska. Något måste man väl ha lärt sig efter att ha tittat på alla säsongerna av Gröna rum. Jag kan mycket i teorin iallafall! Just nu ser bloggen tråkig ut, men sanrt kommer jag att lägga in härliga bilder!

4 kommentarer:

Annika sa...

Välkommen i bloggvärlden. Är rätt ny själv o tycker det är jättekul. Ska bli spännande att få följa Dig på Din blogg.
Soliga hälsningar från Värmland o Annika

Marie sa...

Hejsan!
Tack för din supergulliga kommentar hos mig, den gjorde mig jätteglad! Välkommen till bloggvärlden, ser fram emot att snart kika in här hos dig igen!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej Amanda!

Tusen tack för din kommentar, den gjorde mig oerhört glad ska du veta! Jag blir faktiskt lite extra glad av att höra att någon gillar det jag skriver också! Jättekul!

Ska bli jättespännande att se vad du tar dig till här på bloggen!
Det är ju lite att fixa så där i början!
jag håller helt med dig om Marie, med Vita ranunkler. Det är magiskt inne på hennes blogg. Hon kan verkligen göra det vackert omkring sig!

Anyway! :D
Välkommen till bloggvärlden, ser fram emot en titt runt i ditt hem!

Ha en fortsatt fin helg!
Kram Hanna

Millas hem sa...

Hej!
Hittade till din blogg genom ett besök hos Hanna. Tycker precis som du att hon skriver underhållande och visar alltid fina bilder som ger mycket inspiration. "Surfat runt ett par veckor" säger du...jag tror att jag besökte andra bloggar i cirka ett och ett halvt år, innan jag fick tummarna ur!!!Hur som helst ska du vara välkommen in i bloggvärlden!
Ett himla roligt nöje detta och...(måste varna dig)mycket vanebildande! :)
Kram Camilla