tisdag 21 juni 2011

Den vackraste bland blommor


Heeeej!

Här är jag igen! Trodde ni kanske att jag slutat blogga;) Nejdå, inte alls säger jag då!

Fast vi har bott i hus i fyra somrar, slutar jag aldrig att känna enorm lycka och förundran över alla ljuvliga blommor man kan plocka in från trädgården så här års. Drottningarna bland dem alla, är ju naturligtvis pionerna. Några sådana, lite pelargoner och så blommiga somriga mönster- så får iallafall jag helt rätt sommarkänsla.






Mitt älskade månbord, som tidigare har stått i mina morföräldrars sommarstuga.


Imorgon klockan fyra kommer min sommarkänsla förhoppningsvis vara total. Då tar jag ÄNTLIGEN sommarlov!!!

Kram så länge!

2 kommentarer:

Karin - Mina Rum sa...

Kul att du inte har gett upp bloggandet.

Vad länge du har fått vänta på ditt sommarlov. Själv började jag i måndags. Hur skönt som helst.

Hoppas få se lite mer av dig nu. Kram!

Hannas hus sa...

Ni jobbar visst en vecka längre än oss! Kanske börjar ni senare också? Fina pioner, det märks att ni ligger före, mina pioner blommar inte än! Hopaps verkligen vi hinner ses nåt i juli eller augusti. Saknar er!Hör av mig nästa vecka! KRAM!