söndag 22 januari 2012

Tillsammans!


Djup koncentration och knådande av leran med en liten gosig hand, på ett vis som bara en tvååring kan...

Finns det något bättre än att få vara hemma och mysa tillsammans med dem älskar mest i världen? Fredagarna är bara min och Gretas dag, och vi tar oftast dagen som den kommer.I fredags var det lek med lera som gällde.

Söndagarna är andra favoritdagar numera. Så tänkte jag aldrig innan jag fick barn(ler). Då hade jag lite ångest inför den stundande veckan och tyckte nog att helgen redan var slut. Numera är de ofta de mysigaste dagarna.

Mina älsklingar tittar ut genom fönstret...



Scones, ägg, marmelad och mycket kärlek= en perfekt söndagsfrukost <3

Önskar er alla en fin januarivecka!

3 kommentarer:

Karin - Mina Rum sa...

Mysigt med sådana där lugna dagar, när man kan ta dagen som den kommer.

Ser skönt ut. Kram!

Tidsmästarinnan sa...

Hej!
Nu har jag kikat ikapp lite här på din mysiga blogg. Alldeles för länge sen jag tittade in nu!
Vilken helt ljuvlig dag tillsammans... och jättefina bilder.
Vi kör scones ibland på helgerna också, då blir det lite extra lyxigt. Nu är det måndag och jag längtar redan till nästa helg...
Kram kram!
Susanne

Karin - Mina Rum sa...

Pssst...
Titta gärna in hos mig. Det finns något litet till dig.

Kram!