måndag 12 juli 2010

I mitt eget lilla paradis


Hej på er i hettan!

Idag blir det ett kort inlägg där bilderna från trädgården, "mitt lilla paradis på jorden", får tala för sig själva. Här ser ni hur min nyanlagda rabatt ser ut just nu. Längtar nu mycket tills stockrosorna slår ut...



I trädgårdslandet prunkar det också rejält. Ringblommor, sommarslöja och luktärter blommar och snart slår de ljuvliga lövkojorna och blomman med det härliga namnet, sömntuta, ut.











Ha det fint i den underbara sommaren tills vi hörs härnäst!

2 kommentarer:

Karin - Mina Rum sa...

Det ser verkligen fint ut, där i din lilla rabatt. Du får visa fler bilder när stockrosorna slår ut.

Mina luktärter vill inte börja blomma än. Jag fattar inte vad som är fel. Jag längtar efter dem och deras doft.
Ha det skönt. Kram!

Fröken Fräken sa...

Så mysigt somrigt med alla de fina blommorna! Vi har ju inte haft det lika hett här uppe under sommaren, men så länge det är sommar så njuter jag!!