lördag 11 april 2009

Påsk



Hej på er i det härliga påsksolskenet!

Min påsk har hittills varit härlig! Bara soliga dagar och avkoppling. I två dagar har jag fått mysa med min systerdotter och övriga familjen.








I morse hade L och jag vår första utomhuspicknick. Att äta lyxig helgfrukost med nybakta frallor,yoghurt och frukt i en solig ekbacke på en matta av vitsippor och svalört ackompanjerade av fågelkvitter och dessutom med den man älskar mest i hela världen, gick verkligen inte av för hackor! Imorgon blir det trädgårsarbete hela dagen. Har man tur, kommer kanske någon vän över på fika i solen?;)

KRAM

2 kommentarer:

rosenskära sa...

Vad roligt att få höra att NÅGON är bekant med Ugglarp! Mitt paradis på jorden, lika vackert som någonsin förut!

Kram/Lena

Linda sa...

Hej! Det låter som du har haft en finfin påsk! Vi var i Kalmar och njöt några dagar, men nu är det jobb igen. Inte så betungande eftersom det inte är alla dagar och våren spirar ju även om man jobbar;-)
Ert kök blev superfint med de nya luckorna, om jag inte har kommenterat det förut!
Kul att L har ett eget litet musikrum (där du också får vara och beundra hans gitarrspel, förmodar jag ;-))Tapeten var cool!
Hoppas allt är bra för övrigt - du får gärna maila och berätta status.

Stor kram/Linda