torsdag 1 april 2010

Ett litet rede och en bukett med vår



Ljuvlig liten bukett som personifierar hela våren tycker jag!


Hej!

Hoppas att solen skiner på er, precis som den gör här. Älskar alltid de här dagarna innan en högtid, när man pyntar hemma, myser av atmosfären man skapar och man har alla trevligheterna framför sig. Idag är därför en riktig slappardag här hemma. Jag går omkring i myskläder och lägger ett vaktelägg här och äter en punschpralin där... I går knåpade jag ihop ett litet rede av hängbjörk. Fatet det ligger på är riktigt gammalt. Det kommer visst från min gamlamormors mor.







En härlig påsk önskar jag er alla!

4 kommentarer:

Designe sa...

Åh vilken söt bukett och så fint du har arrangerat med det fina fatet! Låter jättehärligt att mysa omkring i mysdress och pyssla! Ha en härlig påsk! Kram :)

Fröken Fräken sa...

Mysklädesläge här med! Härligt med ledighet när man kan göra precis som man vill, bara njuta av påsken! Ett jättefint påskarrangemang!

Gårdsromantik sa...

Idag har det varit strålande sol!

:*¨¨*:♥ GLAD PÅSK♥:*¨¨*:

Önskar Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

Karin - Mina Rum sa...

Vilka härliga och "påskiga" bilder du bjuder på! Din lilla bukett är ju ljuvlig.
Ha en fortsatt fin påsk. Kram!