lördag 5 november 2011

Hösten hos mig



Hallå där!

Jag är äntligen tillbaka här på bloggen igen och jag måste säga att det känns heeelt underbart kul! Det suger verkligen till i bloggtarmen just nu, hi, hi. Idag låter jag mest bildena tala för sig själv. Det har ju varit en otroligt vacker höst i år, så det har blivit mycket promenader, lekplatsutflykter och stunder i trädgården i höstsolen för min del. Finns det något bättre?



I slutet av september fyllde också vår lilla, (stora!) skrutta två år! Så här såg det ut på bordet när vi firade med med våra närmaste och käraste.



Jag älskar att skapa buketter med sådnat som finns i trädgården och dagen till ära, gjorde jag en bukett som såg ut så här. Vackra höstfärgade blad, blandade med sommarens sisra ringblommor och rosenskäror samt köpta rosor.



Vi ses snart igen!
/Amanda

1 kommentar:

Hannas hus sa...

Visst har det varit en härlig varm höst. Vill inte ha snö än på ett tag... KRAM PÅ ER!