söndag 29 december 2013

Ett år senare...




Jag hade bestämt mig. Bloggen var ett avslutat kapitel. Jag hade varken tiden eller inspirationen till att skriva inlägg. Och när jag väl tog kort på det där blommande äppelträdet eller  den nya läshörnan, så kom jag aldrig till skott med att lägga ut bilderna. Äppelblomningen hann liksom övergå till blommande syrén och läshörnan till kontorsdel. Ha, ha, äsch ni fattar vad jag menar! 

Men- så hände det något. Igår! Jag satt och tittade igenom bilderna här på bloggen och insåg att de gjorde min väldigt glad. Ett bättre tidsdokument över ett hem är svårt att hitta. Jag blev varm i kroppen av att se bilder från de senaste åren julgranar, hur trädgården skiftar skrud över året eller över att se min numera snart 4,5-åring, strosa runt i trädgården i en sisådär 1, 5-årig version av sig själv. Så mysigt!

Så nu kör vi igen! EXAKT på dagen ett år efter förra inlägget! Från julen 2012, direkt till julen 2013 ;)

Här kommer en liten bildkavalkad av hur det ser ut hos oss i mellandagarna i år. Mycket känner ni trogna (finns det några sådana kvar???) läsare igen, men lite hemma är nytt. T.ex. vårt matbord och stolar.

KRAM!











1 kommentar:

Unknown sa...

Min blogg har också legat i lä några månader men håller helt med om det där med dokumetationen, kan bläddra igenom bloggen sedan 2008 och känna att det är så värdefullt att ha alla fina beskrivningar och tankar kvar i kombination med de där favoritbilderna. Underbart! Kram Hanna