måndag 18 augusti 2008

Harmoni i hallen, en kväll i augusti...





12 kommentarer:

Sjöboden sa...

Hej!

Första titten här. Vilken ljuvlig veranda du har!!!!

kram C

Alice sa...

Och jag får ser alla dessa fina saker LIVE och inte bara i bilder ;-)

Anonym sa...

Vad roligt att du hittat till min blogg via Designe : ) Vilka härliga bilder du visar! Hit kommer jag absolut komma tillbaka.

Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Maria

Vitt är vackert sa...

Vilka fina bilder.

Vilken underbar veranda ni har!!! AVIS!

Mysig blogg!

Ha det bra!

Kram Ellinor

Sjöboden sa...

Hej igen
Du skrev att du hittade mig via skärgårdsliv... har missat, vem/vad är det? .....nyfiken :-)

kramiz

På andra sidan väggen sa...

Vilken tur att du skrev en kommentar hos mig så att jag kunde hitta din fina blogg! Kommer snart tillbaka - så fort jag kommit ur början-av-terminen-stressen, du vet..... ;)

Kram,
Ann

Lina sa...

Vilken söt liten pall! Och vilken underbar glasveranda!

In my house sa...

Hej hopp,,, yes dit måste du åka,,, Jag menar prästbostället ligger i Kristianstad, inte så långt iväg juh,,, en liten shopping tripp...

Kramar och natti natti j

johanna sa...

Hej! Vad mysigt du gjort i hallen :-)

Men vet du, jag visste inte heller att jag kunde sy. Innan maj i år hade jag inte ens lyckats sy raka gardinlängder :-O Men en dag bestämde jag mig för att lära mig och upptäckte att det inte är så svårt, det gäller bara att ha tålamod så går det. Å vilken häftig känsla det var! * glad *

Designe sa...

Vilka fina bilder från hallen! Önskar dig en trevlig helg! Kram :)

me and alice sa...

Vad mysigt du har det!!
Pallen blev så söt när du målade den...
kram Susanne

Lisas torp sa...

Så stämningsfulla bilder du visar!
Man kan verkligen känna augustikänslan och glädjas åt den analkande hösten, på något sätt!

Kul att du uppskattar min blog!

Ha en skön helg!
Kram
Lisa