tisdag 2 december 2008

Myseftermiddag

Hej!

Någon som minns mig?( ler) I´m back! Har inte känt någon inspiration till att skriva inlägg på över en månad. Men nu under årets mysigaste tid har jag massor av saker i mitt hem som jag vill visa er. Börjar med att visa hur min kökssoffa numera ser ut, efter att ha blivit ommålad. Så här såg den ut när jag köpte den. Och så här ser den ut nu.









På tisdagar slutar jag tidigare än andra dagar och den här efterniddagen har jag verkligen njutit av ledigheten hemma på min inglasade veranda.










Jag älskar vardagslyx! En budapestbakelse på en tisdag är underbart i mitt tycke! En njutningsfull decembervecka önskar jag er alla!

Stor kram

8 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Budapest bakelse är aldrig dumt.
Va mysigt med en punchveranda.
Det är första gången som jag besöker din sida men jag kommer defenitivt tillbaka och hälsar på.
Kram Anna

Millygarden sa...

Mumms så gott med budapestbakelse! Låter mysigt att få sitta på en punchveranda... en dröm jag har att få en sånn.

Ja mina ljusstakar är loppisköpta..jag är en riktig loppistok, bara måste kika in på mitt favoställe några ggr i veckan. Alltid är det nått man kan behöva! Fniss.

Kram Marina

Designe sa...

Åh va fint och mysigt det blev! Fint i fönstret oxå och visst är det underbart med vardagslyx..det uppskattar man mer än helglyx! :)
Kram

Tidsmästarinnan sa...

å, nu längtar jag hem... en ledig eftermiddag och en bakelse, det är livet på en pinne!
Jag diggar din soffa hur mycket som helst, men det har jag nog sagt förr... :-)

kram kram!

In my house sa...

Välkommen tillbaka *fniss* guuud ja,,, vardagslyx,,, de måste man ha!!! Hur skulle de annars gå??? hehe. Just den bakelsen är en favvis till mig,,, dock ibland har dom FÖR mycket grädde i.... (inte bra för min känsliga mage)

- Inte ska du känna någon stress eller press över bloggen,,, den finns juh, där när du vill och kan!!!!

Ha de gottit kramar josse

Marie sa...

Vardagslyx är underbart, bakelsen ser supergod ut!

Ha en mysig helg!
Kram Marie

Villa Björkebo sa...

Hej!
Blev så glad för dina ord i min blogg! Tack!
Vilken mysig tisdags eftermiddag! Helt i min smak. Vad är bättre än lite vardagslyx?!
Hoppas du får en fin 2:a advent.
Kram Linda

White Season sa...

Hm det såg ju inte så tokigt ut, en budapestbakelse...det var ett tag sedan jag åt en sån. Jätte härliga bilder, och härliga inspirationstips. Många kramar Malin.