torsdag 24 december 2009

Jul i pastell

Hejsan alla kära!

Kikar in här för att önska er alla en riktigt God Jul och framförallt en mysig och avkopplande sådan! Själva njuter vi av att för första gången fira jul som en liten familj! I år går julen i vårt hem i rött och rosa, en otänkbar kombination när jag var liten på 80-talet. Minns ni? (ler). Numera tycker jag att färgerna är otroligt vackra tillsammans.

Hyacinter, planterade i vackra, gamla kaffekoppar.








Rött+rosa= vackert




Även julgranen har rosa detaljer i år.




En härlig julafton önskar jag er alla!

10 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

God Jul till dig också!

Har inte besökt dig på ett tag...

Men GRATTIS till din underbart fina lilla skatt!

Kram!

Designe sa...

Såå sött! :) Det var ju milda fina färger! Så himla fint kök ni har oxå! Ha en god fortsättning på julen! Kram :)

Lilla huset på prärien sa...

Tusen tack för julhälsningen din!! Blev jätteglad. Passar på att önska dig det samma! Hoppas julen är lugn och fröjdefull!

♥♥♥ GOD JUL ♥♥♥

Kram Jenny

A home far away sa...

Önskar er en härligt god fortsättning!
Kram Gunilla i Singapore

Hem och Lycka sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hem och Lycka sa...

Visst är det fint med rött och rosa tillsammans numera. Nu när man "får" ;-) kombinera.

Gott nytt år! kram

Malin - I min trädgård sa...

Hejsan!

Jag läste precis om er lilla Greta nedan... vilket äventyr! Tur att ni verkar m bra nu iallafall :-).

God fortsättning till er alla tre!

Kram M

Linda sa...

Visst är det fint med rött och rosa! Hyacinterna i kafekopparna var supersöta.

Hoppas ni har haft en riktigt skönt jul och att nyårsfirandet blev trevligt. Vi har haft det riktigt bra; som bäst när bara vi tre varit här hemma och suttit framför brasan och druckit julmust :-)

Fortsätt mys under 2010 också! Och det vore väldigt trevligt att ses nåt. Självklart är ni välkomna hit, men just i påsk är vi inte hemma - Sven och jag åker till New York! Men vi får höras.

Stor kram/Linda

Tidsmästarinnan sa...

Hej där vännen och gott nytt år på dig också!
Jag gillar också rött och rosa, särskilt blommor.
Jaha, du har också fått ljuslyktebegär? Ja, det finns ingen bot har jag hört :-)
Kram på dig!
Susanne

Gnistrande snö sa...

Tack för din gulliga hälsning och God fortsättning!
Vilket härligt hem och blogg du har. Kul att hitta hit.

Kram
Katarina