måndag 21 juli 2008

Min lilla täppa...

Hejsan!

Idag gör jag ett kort, kort inlägg. Jag sitter redan uppe alldeles för sent... I allafall med tanke på att vi imorgon ska åka mååånga mil norrut, till min sambos släkt i Hälsingland. Ska bli så härligt att komma upp dit, till sjöar och berg och... till alla loppisar! Hälsingland är lite av ett loppismecka! Idag visar jag några bilder på mitt trädgårdsland som jag verkligen är stolt över! Vi grävde det i våras och har mirakulöst fått det att frodas som bara den. Lite jordförbättring, lite kogödsel och så volá, ett land där det växer så det knakar!Jag är nästan ledsen för att jag inte får vara hemma den här veckan när lövkojan och luktärterna är på väg att slå ut:( Det kan bli svårt för mig att komma åt en dator i veckan som kommer, så ev. blir det en hel veckas blogguppehåll. Men om jag har tur kan jag göra ett inlägg från biblioteket i Ljusdal eller någonting i den stilen, ha, ha. Oavsett vilket det blir, önskar jag er alla en riktigt trevlig vecka! Lev väl! Kram!









<

1 kommentar:

Designe sa...

Så härliga blommor! Tror inte jag svarat dig ang. min tapet! Har ju semestrat och varit lite slö gällande bloggandet :) Tapeten i mitt kök heter Edvin och är från Sandbergs! Är jättenöjd med den..blir lite torpkänsla i köket! :) Ha en skön vecka! Kram