lördag 26 juni 2010

Midsommarklänningar



Hej!

Hoppas att ni alla hade en fin midsommar i det strålande fina vädret, som en stor del av vårt avlånga land verkar ha haft. Vi hade en riktigt mysig sådan som innefattade både picknick med med mina föräldrar, dans runt midsommarstången och grillning med vänner. Lilla G var strålande glad över all uppmärksamhet hon fick under hela dagen och "mammans bästa" var att få dansa runt med henne till små grodorna. Så härligt! Dagen till ära hade vi båda klänning på oss.




Min kommer från Kappahls vintagekollektion. Älskar den prickliga "underkjolen" som sticker fram.



Och så den lilla jeansflickans klänning. En fin kombination mellan sött och lite tuffare tycker jag.


En fin sista dag på midsommarhelgen önskar jag er! För min del kommer det absolut bli loppis imorgon. Loppissuget är stort! Det var ju för tusan hela två veckor sedan jag besökte en sådan och då är abstinensen stor, ha, ha!



Kram från mig!

2 kommentarer:

Hannas hus sa...

Loppis såklart ;) Vilka fina klänningar! Var oxå och fingrade på dessa kläderna, fanns mycket sött till barn (läs:tjej). Vi hade oxå en jättehärlig midsommar! Ska lägga in lite bilder. KRAM

Unknown sa...

Hej kul att du läser min blogg, då hittade jag din fina!
Håller med dig om att klänningen är så fin. Gillar det mesta från den kollektionen. Ångrar att jag inte köpte den blommiga kjolen som jag såg för länge sedan. Den kanske finns kvar....
Jag lägger din blogg som en länk hos mig.
Kram Anna