tisdag 29 juni 2010

Sommarveranda



Några vackra lupiner som ännu inte blommat över

Hejsan på er!

Över lärarbostaden skiner solen och ja, riktigt inbäddad i grönska är huset också. Nu har sommaren verkligen kommit på allvar. Äntligen! Mellan lek och mat har jag idag hunnit sitta ner en stund i trädgården och läst Lantlivs underbara sommarspecial. Väldigt inspirerande läsning!

Sommartid i synnerhet, men även annars också, är vår inglasade veranda mitt favorittillhåll i huset. I år har jag försökt få till en något mer marin känsla därinne.









Nu ska jag och lillstumpan ut och fortsätta njuta av sommaren! Hoppas att ni också kan göra det!

Kram

3 kommentarer:

Unknown sa...

you are invited to follow my blog

Karin - Mina Rum sa...

En glasveranda måste vara underbart att ha. Det skulle jag inte tacka nej till.
Fortsätt njuta av sommaren. Kram!

Karin Lindström sa...

Hej!

Visst är det en underbar tid nu. Det är så härligt med det här vädret, man bara njuter.

Vilken fin veranda! Vi är också ganska mycket på vår nu. Det har nästan varit för varmt att äta lunch ute och då är det skönt att sitta där.

Vad trevligt du gjort i rabatterna. Jag hoppas de växer fort nu så du får se lite resultat ; )

Ha en fortsatt skön sommarvecka!

Karin