fredag 9 juli 2010

Vackra pion!


Älskar hur kvällsljuset faller på min skänk



Hejsan mina kära!

Vilken fantastisk sommar vi har i år! Den ena soliga dagen efter den andra, som små söta smultron på ett strå! Här hemma njuter jag och lilla G över att pappan här i huset nu också är ledig. Vi grillar, tvättar fasaden på huset, påtar i rabatter och trädgårdsland och besöker loppisar. Nåja, ni som känner mig, förstår nog att de de två sistnämnda sakerna främst gäller mig och att det där med fasaden sköts av min andra hälft, hi, hi. Lilla G tycker underbart nog lika mycket om att vara hemma med pappa som att vara ute på äventyr med mamma.

Loppisfyndad urna från i våras



Florabilder



Blommor från trädgården. Ljuvliga, ljuvliga pion!



Snart har sommarens mest vidunderliga blomma blommat över, men ännu finns det några ljuvliga små "bakelser" kvar i trädgården.




Många fler soliga sommardagar önskar jag åt oss alla!

Inga kommentarer: