onsdag 20 januari 2010

Lillstumpans "happy-place"


Hejsan!

Visar idag bilder från ett av de mysigaste hörnen i vårt hus just nu, Gretas nyinredda lilla hörna. Jag är mycket nöjd med hur det blev! Det är alltid otroligt tillfredställande när man har en inredningsvision i huvudet, som sedan blir verklighet. Efter först,i mitt fall, loppisbesök och sedan slipning, grundmålning, vit färg och till sist, det roligaste- pyntandet!! Det bästa av allt är att byrån, tallrikshyllan och knoppbrädan är köpta på loppis, till ett sammanlagt pris av 100 kr! :)



Många av de fina sakerna på hyllan är "välkommen till jorden- presenter" eller julklappar från familj och vänner. Jag tycker att de gör sig så fint här. Det härligast är, att lilla G ler varje gång någon håller upp henne framför hyllan. Där finns så mycket fina färger och mönster att titta på. Därav min ruriksättnittning! :)



Maileggrisen är mamma helt förälskad i själv! Jag borde nog helt enkelt köpa en egen;) Den är en julklapp från Gretas fina kusin A med familj.



Moster M:s val av napp gillas!



Den fina danska soldaten köpte vi på Ellis corner.




Lilla, lilla nallen var en gåva från riktigt kära och nära vänner när vi låg på Neo. Betyder därför lite extra...






Den lilla ängeln har min kusin sytt och det fina hjärtat har min goa vän Linda gjort. Båda jag och lilla fröken älskar det!



Ta hand om er!

KRAM

2 kommentarer:

Tidsmästarinnan sa...

Men duu! Man blir ju alldeles varm i hjärtat!
Superfint, och så mysigt! Förstår att lilla gumman lyser upp :-)

Stor kram på dig
Susanne

Karin - Mina Rum sa...

Jag förstår att din lilla tjej gillar sitt hörn. Så många fina saker att titta på.
Ha en bra helg! Kram...