söndag 18 januari 2009

Tripp, trapp, trull

Hejsan!

Hoppas att ni har haft en fin helg. Jag har själv haft en jättemysig helg, även om vädret har varit tråkigt gråmulet både idag och igår. Igår var vi i Sölvesborg, som jag helt klart skulle säga är den mysigaste staden i vårt lilla landskap. Orsaken till utflykten var en annons på Blocket som hade fångat mitt öga och objektet för min kärlek var ett slagbord. Nu står det och ser fint ut i köket och vi är mycket nöjda. Bilder på det kommer senare i veckan... Idag visar jag istället vad jag mer köpte.




Minns ni att jag pratade om min förkärlek för små trähästar? I den helt ljuvliga butiken Karibakka hittade jag igår den här lilla sötnosen...




Nu kan jag även bära en liten svart pålle runt halsen! Blev så glad när jag såg den! Nu har jag både Tripp, Trapp och Trull bland små svarta hästar. Jag vet, jag är lite tokig;)





Ha en fin vecka allihopa! Själv kommer jag att ikläda mig rollen som Marie Antoinette på onsdag... Visar kanske bildbevis på det också!

7 kommentarer:

Millas hem sa...

Hej du!
Ja, är det inte underbart därinne?!
Slagbordet har jag nog redan sett! :) Tittade också på det, men har absolut inte plats för fler möbler!
Ska bli spännande att se det i din miljö!

Kram Camilla

Sjöboden sa...

Finfina hästar! Slagbordet får du allt visa oss :-)

Kram C

Huset på kullen sa...

Hej! Vad kul att du hittade min blogg....så att jag hittade din =)

Jag har kikat lite i din blogg, vilket mysigt hus ni verkar ha. Ska bli spännande att se bordet som du har köpt.


Kram Linda

Designe sa...

Hej! Åh, jag gillar oxå hästar! Såg betongdala-hästar på formex, superfina!.. slagbordet vill vi ju se! :) Ha en fin vecka! Kram :)

På andra sidan väggen sa...

Fina hästar! Du har så vårlikt hemma med olika slags kvistar - jätte fint!

Lycka till i morgon, hoppas på att få se resultatet senare!

Kram,
Ann

In my house sa...

Åååå, den butiken har jag aldrig besökt!!! så himla bra med butiks tips till sommarens små utflykter!!! lägger på minnet *fniss*

Kraaam j

kardemumma sa...

Vad kul att du samlar på hästar.
När vi var till Dalarna i somras så fick en rosa schlagerhäst och en Nusnäshäst i grått följa med oss hem.
Kramar C